Co zrobić gdy sprzedawca uchyla się od rękojmi.
Pytanie z dnia 23 maja 2022
Sprzedawca uchyla się od rękojmi. Przedmiotem rękojmi jest używany tablet, po upływie terminu gwarancji tablet przestał działać i wysłałam go do lokalnego serwisu na wymianę baterii, ale okazało się że to najmniejszy problem ze sprzętem. Teraz sprzedawca odmawia zwrotu, że względu na ingerencje. Wszystkie papiery z serwisu załączyłam we wniosku o zwrot pieniędzy w ramach rękojmi.
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. W tej sytuacji pozostaje tylko złożyć pozew do sądu o dane roszczenie wynikające z rękojmi. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208
Podziękowałeś prawnikowi
Agnieszka Kwapień Adwokat (Od 2010)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień
Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice
Dzień dobry Pani, Proszę skierować pisemne wezwanie do zwrotu naprawionego tabletu, a w razie dalszej odmowy ze strony sprzedawcy, celowym jest skierowanie wniosku o interwencję do powiatowego rzecznika praw konsumentów. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień, tel.: +48 728 382 525, www.adwokat-katowice.com.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.