Czas pracy. Regulamin pracy.

Pytanie z dnia 01 grudnia 2020

Witam,
W regulaminie pracy który podpisywałam wyznaczone godziny pracy to 7-15.
Z szefostwem dogadałam się 'na gębę' ,że będę pracować 6-14 i nie było z tym żadnego problemu.
Czy w świetle prawa pracodawca może nagle wyciągnąć z tego jakieś konsekwencje??

Witam, jeżeli wykaże się, że pracodawca wiedział o nowych godzinach pracy i je tolerował, to nie powinno być problemu. Pozdrawiam, Grzegorz Kantecki

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 grudnia 2020 21:24 Zmodyfikowano dnia: 1 grudnia 2020 21:24 Obejrzało: 244 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.