Czas pracy. Regulamin pracy.
Pytanie z dnia 01 grudnia 2020
Witam,
W regulaminie pracy który podpisywałam wyznaczone godziny pracy to 7-15.
Z szefostwem dogadałam się 'na gębę' ,że będę pracować 6-14 i nie było z tym żadnego problemu.
Czy w świetle prawa pracodawca może nagle wyciągnąć z tego jakieś konsekwencje??
Grzegorz Kantecki Radca prawny (Od 2010)
Grzegorz Kantecki Kancelaria Radcy Prawnego
Aleja Przyjaciół 1 lok. 12, 00-565 Warszawa
Witam, jeżeli wykaże się, że pracodawca wiedział o nowych godzinach pracy i je tolerował, to nie powinno być problemu. Pozdrawiam, Grzegorz Kantecki
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.