Czy dostawca wody ma obowiązek informować o awarii nawet sieci wewnętrznej?
Pytanie z dnia 29 września 2021
W moim budynku była awaria sieci wodociągowej wewnętrznej (za wodomierze głównym). Wodomierza główny jest urządzeniem elektronicznym z odczytem zdalnym. Przedsiębiorstwo wod. - kan. wiedziało o awarii instalacji (alerty w systemie zdalnego odczytu) lecz nie poinformowało nas o tym. Czy dostawca wody ma obowiązek informować o awarii nawet sieci wewnętrznej (choć nie należy do niego) jeśli posiada taka informacje? Jeśli tak to jaki akt prawny to reguluje? Czy mogę powołać się w reklamacji na zasady współżycia społecznego?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.