Czy firma ma obowiązek dostarczenia nagranych rozmów z klientem?

Pytanie z dnia 11 czerwca 2021

Dzień dobry,
Chciałbym uzyskać odpowiedź czy firma ma obowiązek dostarczenia nagranych rozmów z klientem?
Po zakupie online łóżka i złożeniu go łóżko po jednej nocy zostało zepsute. Podczas rozmowy telefonicznej zaraz po dostarczeniu dostaliśmy informację o tym że złożonego mebla nie można już zwrócić. Po złożeniu reklamacji została odrzucona pod pretekstem braku spisanego protokołu z kurierem. Paczka nie była uszkodzona jednak firma w kółko się zasłania. Rzecznik praw konsumenta kontaktował się poprzez dwa oficjalne pisma z firmą jednak dalej ta sama odmowa. Czy na drodze sądowej jesteśmy w stanie uzyskać zwrot pieniędzy i zadość uczynienie?

Czego miałaby dotyczyć rozmowa, której nagrania Pani się domaga? Ewentualna zapłata od sprzedawcy zależy od wykazania, że uszkodzenie wynikało z wady fizycznej towaru.

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 czerwca 2021 20:25 Zmodyfikowano dnia: 13 czerwca 2021 20:25 Obejrzało: 215 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.