Czy firma ma obowiązek dostarczenia nagranych rozmów z klientem?
Pytanie z dnia 11 czerwca 2021
Dzień dobry,
Chciałbym uzyskać odpowiedź czy firma ma obowiązek dostarczenia nagranych rozmów z klientem?
Po zakupie online łóżka i złożeniu go łóżko po jednej nocy zostało zepsute. Podczas rozmowy telefonicznej zaraz po dostarczeniu dostaliśmy informację o tym że złożonego mebla nie można już zwrócić. Po złożeniu reklamacji została odrzucona pod pretekstem braku spisanego protokołu z kurierem. Paczka nie była uszkodzona jednak firma w kółko się zasłania. Rzecznik praw konsumenta kontaktował się poprzez dwa oficjalne pisma z firmą jednak dalej ta sama odmowa. Czy na drodze sądowej jesteśmy w stanie uzyskać zwrot pieniędzy i zadość uczynienie?
Czego miałaby dotyczyć rozmowa, której nagrania Pani się domaga? Ewentualna zapłata od sprzedawcy zależy od wykazania, że uszkodzenie wynikało z wady fizycznej towaru.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.