Pytanie z dnia 04 grudnia 2020
Czy firma usług satelitarnej platformy cyfrowej i telewizji internetowej ma prawo żądać zaległych składek, jeśli ona pezprrawnie i bez podstaw zablokowała kanały? Sytuacja konkretnie wyglądała tak, że pół roku przed końcem umowy dostałam telefon z pytaniem czy chcę przedłużyć umowę, powiedziałam, że nie. Na drugi dzień nie miałam już dostępu do kanałów, więc myślałam, że to firma zakończyła naszą współpracę. dziś jednak po 3 miesiącach zadzwonili z ządaiem uzupełnienia składek za poprzednie miesiące i kontynuowania ich płacenia do końca umowy. Dodadkowo powiedzieli, że pół roku przed zakończeniem umowu, powinnam wysłać maila z wnioskiem zakończenia umowy (o czym nie miałam pojęcia) w takim razie tym bardziej nie mieli prawa zablookować mi dostępu do kanałów. Czy w takiej sytuacji mogę żądać zwrócenia mi dostepu do tych kanałów oraz płacić tylko za te kolejne miesiące , w których będę miała do nich dostęp czy muszę zapłacić za te, w których nie miałam do nich dostepu. Poproszę o jakieś informacjię i jakimi argumentami z nimi rozmawiać oraz jakich paragrafów użyć do uzasadnienia.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.