Pytanie z dnia 13 marca 2020

Czy istnieje jakiś sposób odwołania się od szkody (uszkodzenie szyby), którą firma wynajmującą samochód znalazła po zakończeniu mojego wynajmu? Dodam, że niestety nie uczestniczyłam w oględzinach auta po oddaniu, stąd nie mam podpisanego protokołu odbioru, uszkodzenie nie widniało na liście w momencie odbioru auta przeze mnie. Czy można prosić firmę wynajmującą o dodatkowe dowody = np zdjęcie szyby przed moim wynajmem?
Kolejne pytanie, wymiana szyby została wyceniona na 1870 zl. Czy można podważyć taką wycenę, lub w jakiś sposób uzyskać bezstronną wycenę?

Dzień dobry, Przede wszystkim musi Pani odpowiedzieć pisemnie na roszczenie firmy wskazując, iż nie zgadza się Pani z tym roszczeniem. Należy wskazać ewentualne dowody. Możliwe jest również podważenie ceny wymiany szyby. Najlepiej zgłosić się do firmy, która zajmuje się montażem szyb lub do autoryzowanego serwisu danej marki z prośbą o wycenę wymiany szyby w danym aucie. Z wyrazami szacunku adwokat Jakub Elegańczyk, tel. 696 850 775, e-mail: j.eleganczyk@eleganczyk.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 marca 2020 12:18 Zmodyfikowano dnia: 13 marca 2020 12:18 Obejrzało: 246 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry można podważyć wycenę i żądać dowodów, w tym protokołu odbioru. W razie dalszych pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 13 marca 2020 12:50 Zmodyfikowano dnia: 13 marca 2020 12:50 Obejrzało: 246 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.