Pytanie z dnia 13 marca 2020
Czy istnieje jakiś sposób odwołania się od szkody (uszkodzenie szyby), którą firma wynajmującą samochód znalazła po zakończeniu mojego wynajmu? Dodam, że niestety nie uczestniczyłam w oględzinach auta po oddaniu, stąd nie mam podpisanego protokołu odbioru, uszkodzenie nie widniało na liście w momencie odbioru auta przeze mnie. Czy można prosić firmę wynajmującą o dodatkowe dowody = np zdjęcie szyby przed moim wynajmem?
Kolejne pytanie, wymiana szyby została wyceniona na 1870 zl. Czy można podważyć taką wycenę, lub w jakiś sposób uzyskać bezstronną wycenę?
Jakub Elegańczyk Adwokat
Kancelaria Adwokacka Adwokat Jakub Elegańczyk
Cicha 4/3, 61-710 Poznań
Dzień dobry, Przede wszystkim musi Pani odpowiedzieć pisemnie na roszczenie firmy wskazując, iż nie zgadza się Pani z tym roszczeniem. Należy wskazać ewentualne dowody. Możliwe jest również podważenie ceny wymiany szyby. Najlepiej zgłosić się do firmy, która zajmuje się montażem szyb lub do autoryzowanego serwisu danej marki z prośbą o wycenę wymiany szyby w danym aucie. Z wyrazami szacunku adwokat Jakub Elegańczyk, tel. 696 850 775, e-mail: j.eleganczyk@eleganczyk.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry można podważyć wycenę i żądać dowodów, w tym protokołu odbioru. W razie dalszych pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.