Pytanie z dnia 01 sierpnia 2023

czy ja jako Firma ktora sprzedaje płot o wymiarach 110cm a na etykiecie mielismy błąd zapisu czyli 120 cm. może poniesc konsekwencje za ten błąd? czy klient ma prawo do oczerniania mnie w internecie za oszustwo czy traktuje sie to jako malo znaczący błąd. Czy jestem winna?
do klientow dyspozycji zawsze jest metrówka ktora moga sprawdzic sami wymiar

Moim zdaniem można to zakwalifikować jako wprowadzenie kupującego w błąd i sprzedaż produktu niezgodne z opisem. W zależności od zaistniałej sytuacji należy podjąć adekwatne kroki. Zapraszam na poradę prawną w celu całościowej analizy sprawy i podjęcia merytorycznego działania.

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 sierpnia 2023 12:22 Zmodyfikowano dnia: 2 sierpnia 2023 12:22 Obejrzało: 190 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Dzień dobry, opis sprawy jest zbyt ogólny. Natomiast taka etykieta potencjalnie mogła wprowadzać klienta w błąd. Niemniej sprawa wymaga omówienia i przeanalizowania.

Odpowiedź nr 2 z dnia 11 sierpnia 2023 12:17 Zmodyfikowano dnia: 11 sierpnia 2023 12:17 Obejrzało: 177 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem