Pytanie z dnia 01 sierpnia 2023
czy ja jako Firma ktora sprzedaje płot o wymiarach 110cm a na etykiecie mielismy błąd zapisu czyli 120 cm. może poniesc konsekwencje za ten błąd? czy klient ma prawo do oczerniania mnie w internecie za oszustwo czy traktuje sie to jako malo znaczący błąd. Czy jestem winna?
do klientow dyspozycji zawsze jest metrówka ktora moga sprawdzic sami wymiar
Moim zdaniem można to zakwalifikować jako wprowadzenie kupującego w błąd i sprzedaż produktu niezgodne z opisem. W zależności od zaistniałej sytuacji należy podjąć adekwatne kroki. Zapraszam na poradę prawną w celu całościowej analizy sprawy i podjęcia merytorycznego działania.
Podziękowałeś prawnikowi
Mateusz Uldynowicz Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Mateusz Uldynowicz
Niemcewicza 26/407, 71-520 Szczecin
Dzień dobry, opis sprawy jest zbyt ogólny. Natomiast taka etykieta potencjalnie mogła wprowadzać klienta w błąd. Niemniej sprawa wymaga omówienia i przeanalizowania.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.