Pytanie z dnia 25 marca 2018

Czy jako firma mam szansę na odzyskanie pieniędzy za opłaconą fakturę za świadczenie usług, które nie zostało jeszcze rozpoczęte, a usługa rzeczywiście nie została wykonana? Chodzi o przedłużenie ważności okresu abonenckiego przez internet. Co powinienem zrobić, jeśli usługodawca nie wyraża na to zgody. Czy obowiązuje Ustawa o prawach konsumenta i prawo do zwrotu, czy należy powołać się na przepisy Kodeksu Cywilnego art. 410 o nienależnym świadczeniu i art. 405 o bezpodstawnym wzbogaceniu? Proszę o poradę, za którą z góry dziękuję.

Jeśli umowa była zawarta na linii firma - firma to ustawa o prawach konsumenta nie ma zastosowania. Należałoby zapoznać się z umową i korespondencją by stwierdzić co można zrobić w przedmiotowej sprawie.

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 marca 2018 19:44 Zmodyfikowano dnia: 26 marca 2018 19:44 Obejrzało: 325 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.