Pytanie z dnia 02 lipca 2022
Czy jeśli na wielu różnych stronach odnośnie pensjonatu były błędne informacje na jego temat (kłamanie że jest to hotel***, że jest w nim kuchnia, etc) ale na stronie przez ktora rezerwowalam pobyt nie było tych kłamliwych informacji, to czy mogę z tego powodu jakoś dochodzić zadośćuczynienia jak za oszustwo, czy właściciel ma rację i nie ma znaczenia, że na innych stronach są fałszywe informacje, mnie obowiązuje tylko to, co jest napisane na stronie na której rezerwowalam? Jak to wygląda? Z góry dziękuję bardzo za odpowiedź.
K&W Adwokaci sp.p Adwokat (Od 2019)
Kołodziejska&Wasiołek Adwokaci sp.p
Puławska 2 bud.B, Warszawa
Dzień dobry, zapraszam do kontaktu telefonicznego +48509966636 albo mailowego kolodziejska@kolodziejska-wasiolek.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Daniel Gola Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Daniel Gola
Partyzantów 17B, 32-700 Bochnia
Może Pani żądać np. obniżenia ceny. Informacje powinny być rzetelne.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.