Czy klient może żądać pełnego zwrotu, nie godząc się na naprawę ?
Pytanie z dnia 23 stycznia 2020
Dzień dobry! Prowadzę sprzedaż odzieży na allegro. Klienta zgłosiła, że dostała rozdartą spódnicę - towar na pewno nie był uszkodzony przy wysyłce. Żąda pełnego zwrotu kosztów- przesyłki w obie strony ( za wysyłkę do niej i odesłanie od niej towaru) oraz zwrotu za odzież. Zaproponowaliśmy naprawę towaru i pokrycie kosztów wysyłki bądź gdyby odstąpiła od umowy zwrot za towar i przesyłkę w jedną stronę. Nie zgodziła się. Kto w tym przypadku ma rację? Czy może żądać pełnego zwrotu, nie godząc się na naprawę (wada jest mała, bez problemu można ją w pełni naprawić)?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.