Czy klient może zrezygnować z zamówionego towaru na wymiar?

Pytanie z dnia 12 lutego

Witam mam takie pytanie mąż prowadzi firmę i sprzedaż na Allegro produkcja szafek i mam brak zwrotów. Mamy taką klientkę ktora zamówiła szafkę za pobraniem chciała zrezygnować ponieważ chciala zmniejszyc wymiar szafki i mąż jej to zrobił jutro wysyłamy szafkę a ona dziś dodaje zwrot tej szafki i moje pytanie brzmi czy są jakieś prawne aspekty co do takich klientów? Gdyż nie posiadamy zwrotów

Dzień dobry Pani, Odpowiedź na Pani pytanie zależy od zapoznania się z regulaminem/ umową dotyczącą zasad realizacji zamówień. Z pozdrowieniami, adwokat Agnieszka Kwapień, tel.: +48 728 382 525

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 lutego 2025 15:14 Zmodyfikowano dnia: 15 lutego 2025 15:14 Obejrzało: 3 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Jeśli klientka jest konsumentem (a nie przedsiębiorcą), to w zasadzie ma prawo do odstąpienia od olbrzymiej większości umów zawartych przez Internet.

Odpowiedź nr 2 z dnia 17 lutego 2025 23:00 Zmodyfikowano dnia: 17 lutego 2025 23:00 Obejrzało: 2 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.