Czy klient może zrezygnować z zamówionego towaru na wymiar?
Pytanie z dnia 12 lutego
Witam mam takie pytanie mąż prowadzi firmę i sprzedaż na Allegro produkcja szafek i mam brak zwrotów. Mamy taką klientkę ktora zamówiła szafkę za pobraniem chciała zrezygnować ponieważ chciala zmniejszyc wymiar szafki i mąż jej to zrobił jutro wysyłamy szafkę a ona dziś dodaje zwrot tej szafki i moje pytanie brzmi czy są jakieś prawne aspekty co do takich klientów? Gdyż nie posiadamy zwrotów
Agnieszka Kwapień Adwokat (Od 2010)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień
Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice
Dzień dobry Pani, Odpowiedź na Pani pytanie zależy od zapoznania się z regulaminem/ umową dotyczącą zasad realizacji zamówień. Z pozdrowieniami, adwokat Agnieszka Kwapień, tel.: +48 728 382 525
Podziękowałeś prawnikowi
Paweł Żerański, LL. M. Radca prawny (Od 2011)
Paweł Żerański i Wspólnicy sp. k.
Filtrowa 65 lok. 26, 02-055 Warszawa
Jeśli klientka jest konsumentem (a nie przedsiębiorcą), to w zasadzie ma prawo do odstąpienia od olbrzymiej większości umów zawartych przez Internet.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.