Czy klient może zwrócić towar po upływie 14 dni.
Pytanie z dnia 16 listopada 2023
Konsument wysłał towar po upływie 14 dni od odstąpienia umowy. Co możemy w tym wypadku zrobić, ponieważ klient się z nami kłóci, że powinien otrzymać zwrot kosztow.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, to zależy od dokładnych okoliczności sprawy. Odesłanie towaru po upływie 14 dniowego terminu nie powoduje bezskuteczności odstąpienia, ale możliwe do podjęcia czynności są uzależnione m.in. od rodzaju towaru czy przyczyn uchybienia terminowi. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Elżbieta Walczak Radca prawny
WALCZAK Legal
dr. Seweryna Sterlinga 27/29 lok. 803, 90-212 Łódź
Dzień dobry, jeśli klient nadał przesyłkę po upływie 14 dni to nie należy mu się zwrot kosztów. Adw. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.