Czy klient po otwarciu towaru może dokonać jego zwrotu.
Pytanie z dnia 20 sierpnia 2020
Witam,
Klientka 25.04.2020 r. Zakupił towar - karuzelkę dla niemowląt. Dnia 24.07.2020 r. stwierdziła, że przedmiot przestał działać. Odesłała niesprawny produkt,w którym brakuje jednaj części, jednak po wiadomości chce ją dosłać.
Problem polega na tym, że na karuzelce widoczny jest ślad (próba otwarcia - według naszej opinii)
https://zapodaj.net/ef48758a03d74.jpg.html
Dodatkowo w wiadomości SMS Pani napisała, że tej brakującej części (mocowanie do łóżeczka) nie używała, a samą karuzelkę zamocowała za pomocą trytytek.
Co zrobić w takiej sytuacji ? Czy zasadnym jest odrzucenie takiej reklamacji? Jak w tej sprawie należy postąpić ?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.