Czy klient po otwarciu towaru może dokonać jego zwrotu.

Pytanie z dnia 20 sierpnia 2020

Witam,

Klientka 25.04.2020 r. Zakupił towar - karuzelkę dla niemowląt. Dnia 24.07.2020 r. stwierdziła, że przedmiot przestał działać. Odesłała niesprawny produkt,w którym brakuje jednaj części, jednak po wiadomości chce ją dosłać.

Problem polega na tym, że na karuzelce widoczny jest ślad (próba otwarcia - według naszej opinii)

https://zapodaj.net/ef48758a03d74.jpg.html



Dodatkowo w wiadomości SMS Pani napisała, że tej brakującej części (mocowanie do łóżeczka) nie używała, a samą karuzelkę zamocowała za pomocą trytytek.

Co zrobić w takiej sytuacji ? Czy zasadnym jest odrzucenie takiej reklamacji? Jak w tej sprawie należy postąpić ?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.