Pytanie z dnia 21 lipca 2016

Czy KRD może odmówić mi dostępu do nagrań rozmów telefonicznych z ich call-center? Rozmowy, jak twierdzili przed ich rozpoczęciem, były nagrywane (pytali o zgodę), w rozmowie zostały poczynione pewne ustalenia i zobowiązania, które ja ze swojej strony wykonałem, a KRD nie. Chciałem zatem powołać się na ustalenia telefoniczne przy reklamacji ich usług i wykazać ich oszustwa oraz naciąganie klientów, ale mi odmówiono dostępu do nagrań.

Dzień dobry, mogą odmówić udostępnienia nagrań, ale jeśli np. zawarł Pan umowę na odległość, może wnosić o dopuszczenie przed sądem dowodu z tych nagrań. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 lipca 2016 15:50 Obejrzało: 285 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.