Czy kupujący może po miesiącu żądać zwrotu pieniędzy.

Pytanie z dnia 04 maja 2021

Witam. Sprzedałem na serwisie aukcyjnym używaną konsolę, po miesiącu czasu kupujący poinformował mnie że sprzęt się przegrzewa i wyłącza, bez mojej wiedzy oddał sprzęt do serwisu i zapłacił ponoć 150 zł za wymianę części i teraz domaga się obniżenia ceny z tytułu rękojmi. Problem w tym, że ta konkretna usługa, w moim mieście kosztuje 100 zł a gdybym wiedział o wadzie to osobiście bym naprawił bez zbędnych kosztów. Co mogę zrobić jako sprzedający. Nie mogę usunąć usterki, ponieważ kupujący zrobił to bez konsultacji ze mną a nie zgadzam się na obniżę nie ceny o 150 zł.

Szanowny Panie, proszę o przesłanie skanu lub fotokopii żądania, z którym zwrócił się do Pana kupujący. Chętnie pomogę. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 maja 2021 16:50 Zmodyfikowano dnia: 5 maja 2021 16:50 Obejrzało: 189 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.