Czy kupujący może po miesiącu żądać zwrotu pieniędzy.
Pytanie z dnia 04 maja 2021
Witam. Sprzedałem na serwisie aukcyjnym używaną konsolę, po miesiącu czasu kupujący poinformował mnie że sprzęt się przegrzewa i wyłącza, bez mojej wiedzy oddał sprzęt do serwisu i zapłacił ponoć 150 zł za wymianę części i teraz domaga się obniżenia ceny z tytułu rękojmi. Problem w tym, że ta konkretna usługa, w moim mieście kosztuje 100 zł a gdybym wiedział o wadzie to osobiście bym naprawił bez zbędnych kosztów. Co mogę zrobić jako sprzedający. Nie mogę usunąć usterki, ponieważ kupujący zrobił to bez konsultacji ze mną a nie zgadzam się na obniżę nie ceny o 150 zł.
Filip Majsterek Adwokat
Filip Majsterek Kancelaria Adwokacka
Świętojańska 43/23, 81-391 Gdynia
Szanowny Panie, proszę o przesłanie skanu lub fotokopii żądania, z którym zwrócił się do Pana kupujący. Chętnie pomogę. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.