Czy kupujący może żądać zwrotu kosztów naprawy auta?
Pytanie z dnia 04 listopada 2021
Witam, sprzedałem samochód 23.10.2021
Po 5 dniach dostałem telefon że samochód uległ awarii i nie odpala.
Nie ma żadnej wady ukrytej czy kupujący może zarządzać zwrotu kosztów za mechanika lub zwrócić mi niesprawny samochód ?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, to zależy od dokładnej treści umowy sprzedaży i przyczyny awarii. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Marcin Lasota Radca prawny (Od 2016)
Siwek, Szmit & Lasota Kancelaria Radców Prawnych
IX Wieków Kielc 16 lok. 2, 25-516 Kielce
Dzień dobry. Niestety tak, może tego zażądać. Chyba, że w umowie zostałaby wyłączona odpowiedzialność sprzedawcy za wady. Zapis, że kupujący zapoznał się ze stanem samochodu tutaj nie ratuje.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.