Czy mogę domagać się sprzedaży po tej niższej cenie

Pytanie z dnia 15 stycznia 2019

Witam.
W zeszłym tygodniu w sklepie............... znalazłem lodówkę za 3000 zł. Sprawdziłem cenę na stronie internetowej. Wynosiła ona 2400. Wraz z pracownikiem sklepu złożyłem zamówienie na tą lodówkę. Otrzymam SMS z potwierdzeniem zamówienia i nadanym numerem. Teraz sklep twierdzi że byl to błąd systemu i cena była bledna. Czy mogę domagać się sprzedaży po tej niższej cenie skoro pracownik sklepu o tym wiedział i to zaakceptował? Na jakie przepisy mogę się powołać?

Dzień dobry, proszę sprecyzować. Czy lodówkę kupił Pan w sklepie internetowym za 2400 złotych, czy też zamówił ją w sklepie stacjonarnym ? Jeśli w sklepie stacjonarnym, to za jaką kwotę ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 stycznia 2019 09:59 Zmodyfikowano dnia: 16 stycznia 2019 09:59 Obejrzało: 286 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.