Czy mogę domagać się sprzedaży po tej niższej cenie
Pytanie z dnia 15 stycznia 2019
Witam.
W zeszłym tygodniu w sklepie............... znalazłem lodówkę za 3000 zł. Sprawdziłem cenę na stronie internetowej. Wynosiła ona 2400. Wraz z pracownikiem sklepu złożyłem zamówienie na tą lodówkę. Otrzymam SMS z potwierdzeniem zamówienia i nadanym numerem. Teraz sklep twierdzi że byl to błąd systemu i cena była bledna. Czy mogę domagać się sprzedaży po tej niższej cenie skoro pracownik sklepu o tym wiedział i to zaakceptował? Na jakie przepisy mogę się powołać?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, proszę sprecyzować. Czy lodówkę kupił Pan w sklepie internetowym za 2400 złotych, czy też zamówił ją w sklepie stacjonarnym ? Jeśli w sklepie stacjonarnym, to za jaką kwotę ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.