Czy mogę jakoś zrezygnować z zamówienia?
Pytanie z dnia 03 sierpnia 2020
Witam, dokonałam zakupu w sklepie stacjonarnym z góry opłacone z dostawą do domu, która miała nastąpić po 2 tygodniach. W dniu dostawy dostałam informacje o uszkodzeniu jednego z przedmiotu i od razu została zgłoszona reklamacja. Ponowne skompletowanie zamówienia miało zająć 3 dni jednak od tygodnia nikt się nie odezwał żeby umówić termin dostawy ani z żadną informacją. Kontakt ze sklepem jest utrudniony. Czy mogę jakoś zrezygnować z zamówienia?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, ale otrzymała Pani to pierwotne zamówienie i zgłosiła uszkodzenie, czy w ogóle nie otrzymała jeszcze żadnej dostawy ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.:663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
dr n. pr. Arkadiusz Polański Adwokat
Kancelaria Adwokacka Adwokat dr Arkadiusz Polański
Planty 16c/6a, 25-502 Kielce
W mojej ocenie może Pani zrezygnować z zamówienia w związku z faktem nieterminowego wykonania umowy. Warto jednakże zapoznać się z regulaminem sklepu. Moja Kancelaria zajmuje się tego rodzaju sprawami. Zapraszam do skorzystania z moich usług. Kontakt tel. 782 082 575, e-mail: drapolanski@gmail.com. Pozdrawiam serdecznie.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.