Czy mogę jakoś zrezygnować z zamówienia?

Pytanie z dnia 03 sierpnia 2020

Witam, dokonałam zakupu w sklepie stacjonarnym z góry opłacone z dostawą do domu, która miała nastąpić po 2 tygodniach. W dniu dostawy dostałam informacje o uszkodzeniu jednego z przedmiotu i od razu została zgłoszona reklamacja. Ponowne skompletowanie zamówienia miało zająć 3 dni jednak od tygodnia nikt się nie odezwał żeby umówić termin dostawy ani z żadną informacją. Kontakt ze sklepem jest utrudniony. Czy mogę jakoś zrezygnować z zamówienia?

Dzień dobry, ale otrzymała Pani to pierwotne zamówienie i zgłosiła uszkodzenie, czy w ogóle nie otrzymała jeszcze żadnej dostawy ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.:663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 sierpnia 2020 14:41 Zmodyfikowano dnia: 3 sierpnia 2020 14:41 Obejrzało: 555 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

W mojej ocenie może Pani zrezygnować z zamówienia w związku z faktem nieterminowego wykonania umowy. Warto jednakże zapoznać się z regulaminem sklepu. Moja Kancelaria zajmuje się tego rodzaju sprawami. Zapraszam do skorzystania z moich usług. Kontakt tel. 782 082 575, e-mail: drapolanski@gmail.com. Pozdrawiam serdecznie.

Odpowiedź nr 2 z dnia 3 sierpnia 2020 23:36 Zmodyfikowano dnia: 3 sierpnia 2020 23:36 Obejrzało: 554 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.