Czy mogę odzyskać pieniądze za niewykorzystana rezerwacje na booking.

Pytanie z dnia 14 września 2020

Witam!
Czy mogę odzyskać pieniądze za niewykorzystana rezerwacje na booking com ( brak możliwości lotu z przyczyny covid). Oferta była płatna z góry bezzwrotna. Jednakże niewykorzystanie tej rezerwacji nie było naszą winą a pandemii. Z hotelem nie ma kontaktu a booking umywa ręce, mówiąc że powinniśmy ją odwołać. My natomiast liczyliśmy na przełożenie terminu jak w przypadku lotów ( z którymi nie było żadnych problemów). Czy jest możliwość odzyskania tych pieniędzy?

Dzień dobry, Proszę o przesłanie danych rezerwacji z Bookingu oraz dotychczasowej korespondencji z hotelem na adres biuro@radcaradzi.pl. Po analizie dokumentów oszacuje szanse na odzyskanie należności oraz wycenie ewentualną usługę prawną w tym zakresie. Pozdrawiam, Katarzyna Garncarska radca prawny tel 665 714 650

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 września 2020 11:05 Zmodyfikowano dnia: 15 września 2020 11:05 Obejrzało: 1259 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem