Czy mogę starać się o zwrot kosztów za złe podłączenie instalacji w domu?
Pytanie z dnia 25 listopada 2020
Czy mogę starać się o zwrot kosztów za złe podłączenie instalacji w domu? Nie było niestety spisanej umowy o wykonaniu pracy...
Janusz Sawicki Adwokat (Od 1985)
Sawicki&Sawicki Adwokaci i Radcy Prawni SP
Jana Kasprowicza 20/3, 31-523 Kraków
Sz.P Ustna umowa również obowiązuje i jeżeli ma Pan świadków na wykonanie instalacji przez tego " fachowca " to może się Pan domagać zwrotu zapłaconej kwoty w ramach rękojmi. Jednak wcześniej należałoby go wezwać go do prawidłowego podłączenia instalacji w terminie do 14 dni. Proszę napisać jaką kwotę Pan (i) wpłacił. z poważaniem : adw Janusz Sawicki
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Czy są jakieś inne dowody, np. korespondencja? Starać się zawsze można,
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.