Czy mogę starać się o zwrot kosztów za złe podłączenie instalacji w domu?

Pytanie z dnia 25 listopada 2020

Czy mogę starać się o zwrot kosztów za złe podłączenie instalacji w domu? Nie było niestety spisanej umowy o wykonaniu pracy...

Sz.P Ustna umowa również obowiązuje i jeżeli ma Pan świadków na wykonanie instalacji przez tego " fachowca " to może się Pan domagać zwrotu zapłaconej kwoty w ramach rękojmi. Jednak wcześniej należałoby go wezwać go do prawidłowego podłączenia instalacji w terminie do 14 dni. Proszę napisać jaką kwotę Pan (i) wpłacił. z poważaniem : adw Janusz Sawicki

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 listopada 2020 15:10 Zmodyfikowano dnia: 26 listopada 2020 15:10 Obejrzało: 251 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Czy są jakieś inne dowody, np. korespondencja? Starać się zawsze można,

Odpowiedź nr 2 z dnia 2 grudnia 2020 22:01 Zmodyfikowano dnia: 2 grudnia 2020 22:01 Obejrzało: 241 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.