Pytanie z dnia 15 stycznia 2016
Czy mogę wypowiedzieć umowę z firmą POLKOMTEL z winy tej firmy .
Ponieważ otrzymuję nagminnie zawyżone faktury telefoniczne ( trzy ostatnie za mc. październik , listopad i grudzień 2015 ) .
Po zgłoszeniu reklamacji firma uznaje swą winę i wystawia faktury korygujące , obiecując jednocześnie wyeliminowanie błędnych naliczeń . Niestety błędy są powtarzane a ja muszę dochodzić swych racji .
Jestem emerytem 71-lat i nie mam możliwości ciągłego kontrolowania , czy ktoś mnie nie oszukuje .
Nadmieniam że w ciągu wieloletniej współpracy miałem podobne problemy rozliczeniowe w których wina leżała po stronie POLKOMTEL !!!
Proszę o poradę :
Z poważaniem Jerzy
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.