Czy mogę wystąpić do sklepu internetowego z wezwaniem do zapłaty odszkodowania z tytułu nienależytego wykonania umowy?

Pytanie z dnia 15 sierpnia 2021

Kupiłam w e-sklepie materiały do remontu. W opisie widniała informacja o wysyłce w 24h. W potwierdzeniu zamówienia inf. że towar „dostępny od ręki”. Po kilku dniach skontaktowałam się ze sklepem informując, że nie otrzymałam przesyłki-stwierdzili że nie mają towaru. Podawali kolejne terminy wysyłki - nie wywiązywali się(obecnie towar wysłany). Na czas zaplanowanego remontu miałam urlop, który spędziłam na czekaniu na towar. Teraz urlop zaplanowany na wypoczynek muszę poświęcić na remont. Czy mogę wystąpić do eklepu z wezwaniem do zapłaty odszkodowania z tytułu nienależytego wykonania umowy?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.