Czy można ubiegać się o zwrot kosztów za usługi stolarza jeżeli spóźnił się z montażem?
Pytanie z dnia 23 grudnia 2021
Czy można ubiegać się o zwrot kosztów za usługi stolarza, jeżeli spóźnił się z montażem (01.12 zamiast 25.11) i przywiózł meble w znacznym stopniu niezgodne z zamówieniem ale wg. umowy ma czas 35 dni roboczych na "wykonanie doróbek, ewentualnych braków"? Wszystkie elementy lakierowane czyli większość wartości zamówienia zostały od razu zabrane do poprawy
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. 1. Dla udzielenia odpowiedzi na postawione pytanie konieczna byłaby analiza umowy, którą Państwo zawarli. 2. Prawdopodobnie natomiast możecie Państwo domagać się odszkodowania za nienależycie wykonaną usługę, a także roszczeń na podstawie rękojmi. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208
Podziękowałeś prawnikowi
Piotr Stosio Radca prawny (Od 2018)
Kancelaria Radcy Prawnego Piotr Stosio
Aleja Prymasa Tysiąclecia 145/149 lok. 95, 01-424 Warszawa
Chętnie pomogę, przy czym trzeba zapoznać się z umową. Zapraszam do kontaktu.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.