Czy można zmieniać warunki kontraktu menadżerskiego w trakcie jego trwania i na jakich zasadach?
Pytanie z dnia 03 czerwca 2022
Czy można zmieniać warunki kontraktu menagerskiego w trakcie jego trwania i na jakich zasadach? Chodzi o obowiązki dyrektora, który nie chce przyjąć dodatkowych obowiązków
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, to zależy od treści zawartej umowy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry, co do zasady, wszelkie obowiązki powinny być możliwie precyzyjne w treści umowy. Rozszerzenie obowiązków powinno przyjąć formę aneksu do już zawartej umowy. Jeżeli aneks nie zostanie podpisany, to nie można zakładać przyjęcia na siebie dodatkowych elementów przez dyrektora. W razie konieczności ustalenia szczegółów - zapraszam do kontaktu na mój adres email: adwokat@kancelaria-guzinski.pl Z poważaniem, adw. Wojciech Guziński
Podziękowałeś prawnikowi
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. Jeżeli nie zostało to inaczej określone w umowie, to zmiana zapisów kontraktu menadżerskiego jest możliwa tylko w porozumieniu ze zleceniobiorcą w formie aneksu do umowy (dotyczy to kontraktu menadżerskiego zawartego na podstawie KC). Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.