Czy muszę oddawać pieniądze, jeśli błąd leży po stronie pracodawcy?
Pytanie z dnia 22 stycznia 2020
W listopadzie dostałam ostatnie wynagrodzenie w pracy za wypracowane 66h ponieważ tylko tyle mogłam wypracować z powodu pobytu w szpitalu, co miesiąc była stała stawka pieniężna za 80h, które były nieruchomą ilością godzin i nie mogłam wypracować więcej ani mniej( wyjątkiem był listopad kiedy leżałam w szpitalu) zakończyłam pracę pod koniec listopada, rozliczyłam się z dokumentów i nieumyślnie podpisałam rachunek za 80h. Teraz dostaje groźby od byłego pracodawcy, że muszę oddać różnicę pieniędzy. Nie pracuje tam już od listopada, a teraz(styczeń) dzwonią i się upominają o pieniądze (300zł). Dodam, że to oni mi taki rachunek wystawili, a ja po prostu podpisalam. Pomiędzy mną a pracodawca była zawarta umowa zlecenie. Czy muszę oddawać te pieniądze, jeśli błąd leży po stronie pracodawcy?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.