Czy na towar autletowy a gwarancja.
Pytanie z dnia 01 marca 2021
Prowadziłam sklep z zabawkami outletowymi .Tydzien temu kupujaca zarzadala maila ze chce składać reklamacje ponieważ motor przestal działać. Reklamacja o treści W dniu 10.03.2019r., dokonałam zakupu motorka akumulatorowego. 4.03.2020r., przestał działać, pomimo ładowania. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta domagam się odstąpienia od umowy ze względu na wadę istotną zakupionego przeze mnie towaru.
Dodam iż w wiadomości napisała że motor teraz przestal działać. Nie udzielamy gwarancji na towar outletowy. Jest poniżej ceny rynkowej i dajemy na niego gwarancje rozruchowa . Bardzo proszę o pomoc jak odpowiedzieć na ta reklamacje odmownie. Dodam iż motoru nie widziałam kupujaca wyslala tylko to pismo.
Maciej Podgórski Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Maciej Podgórski
Królewska 2/318, Kraków
Witam, Z Pani opisu sprawy wynika, że terminy reklamacyjne w tej sprawie zostały zachowane. Towary "outletowe"to zapewne towary pełnowartościowe ale nieco gorszej jakości - więc nie ma tu zastosowania krótszy termin reklamacyjny, jak dla towarów używanych. Tylko jeśli jakaś wada towaru byłą komunikowana a mimo to ktoś taki towar zakupił to nie może się potem na taką wadę powoływać przy zakupie. Pozdrawiam.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.