Pytanie z dnia 06 września 2022
Czy pracując na infolini w firmie ubezpieczeniowej mogę założyć sprawę klientowi, który nazwał mnie 'jebana dziwka' przez co rozłączyłam się? Dodam, że to klienci dzwonią do nas w celu zgłoszenia szkód. Zastanawiam się czy jest w ogóle sens pociągania takiej osoby do odpowiedzialności prawnej. Nagranie rozmowy oczywiście posiadam.
Agnieszka Kwapień Adwokat (Od 2010)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień
Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice
Dzień dobry Pani, Oczywiście może Pani żądać ochrony swoich dóbr osobistych, także na drodze sądowej. Jak się wydaje, obowiązkiem pracodawcy jest zapewnić Pani bezpieczne warunki pracy i chronić przed nadużyciami ze strony niegrzecznych klientów. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień, tel.: +48 728 382 525, www.adwokat-katowice.com.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry, tak, może Pani, przy czym proszę mieć na uwadze w jaki sposób uzyskała Pani dane osobowe klienta oraz nagranie, do których ma Pani dostęp z uwagi na zatrudnienie. Być może lepszym rozwiązaniem jest zgłoszenie takiej sytuacji przełożonym. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.