Pytanie z dnia 06 września 2022

Czy pracując na infolini w firmie ubezpieczeniowej mogę założyć sprawę klientowi, który nazwał mnie 'jebana dziwka' przez co rozłączyłam się? Dodam, że to klienci dzwonią do nas w celu zgłoszenia szkód. Zastanawiam się czy jest w ogóle sens pociągania takiej osoby do odpowiedzialności prawnej. Nagranie rozmowy oczywiście posiadam.

Dzień dobry Pani, Oczywiście może Pani żądać ochrony swoich dóbr osobistych, także na drodze sądowej. Jak się wydaje, obowiązkiem pracodawcy jest zapewnić Pani bezpieczne warunki pracy i chronić przed nadużyciami ze strony niegrzecznych klientów. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień, tel.: +48 728 382 525, www.adwokat-katowice.com.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 września 2022 16:30 Zmodyfikowano dnia: 6 września 2022 16:30 Obejrzało: 165 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, tak, może Pani, przy czym proszę mieć na uwadze w jaki sposób uzyskała Pani dane osobowe klienta oraz nagranie, do których ma Pani dostęp z uwagi na zatrudnienie. Być może lepszym rozwiązaniem jest zgłoszenie takiej sytuacji przełożonym. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 2 z dnia 7 września 2022 16:20 Zmodyfikowano dnia: 7 września 2022 16:20 Obejrzało: 157 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.