Czy wady zgłoszone na protokole odbioru liczą się jako reklamacja?

Pytanie z dnia 22 stycznia

Czy wady zgłoszone na protokole odbioru liczą się jako reklamacja? Czy mam szanse na odzyskanie pieniędzy lub jakieś odszkodowanie od firmy która zamontowała okna i drzwi z licznymi wadami, zgłoszonymi na protokole odbioru? Firma nie poczuwa się do naprawy zamontowanych okien i drzwi a my jesteśmy przez to zmuszeni wstrzymać się z dalszą budową.

Dzień dobry, trzeba oficjalnie skorzystać z rękojmi i przedstawić swoje żądania. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 stycznia 2024 13:57 Zmodyfikowano dnia: 22 stycznia 2024 13:57 Obejrzało: 152 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Nie, stwierdzenie wady w protokole zdawczo-odbiorczym ma tylko ten skutek, że istnieje dowód na to kiedy wada powstała. Należy teraz skierować do wykonawcy wezwanie do naprawy na podstawie rękojmi albo gwarancji. Zapraszam do kontaktu jeżeli potrzebują Państwo pomocy prawnej w tej sprawie. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 2 z dnia 22 stycznia 2024 15:28 Zmodyfikowano dnia: 22 stycznia 2024 15:28 Obejrzało: 151 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.