Pytanie z dnia 05 marca 2015
Czy zawieszona spółka z o.o., by zminimalizować koszty utrzymania, może rozwiązać umowę najmu lokalu i pozostać jedynie przy skrzynce pocztowej umiejscowionej pod adresem, pod którym spółka jest zarejestrowana? Jeśli tak, to jak to powinno zostać formalnie przeprowadzone - gdzie powinno zostać zgłoszone, jaki dokument należy z właścicielem domu podpisać itp. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
Artur Stachurski Radca prawny (Od 2014)
LT LAW Ciupka, Stachurski sp.k.
Gwiaździsta 71/10, 01-651 Warszawa
Umowę najmu można rozwiązać. Natomiast to od zgody właściciela lokalu/domu zależy czy będzie chciał przekazywać nieodpłatnie korespondencję spółce. Proponowałbym jednak podać inny adres do korespondencji, gdzie będzie ona odbierana, np. adres zamieszkania członka zarządu, właściciela spółki, albo innej osoby trzeciej, która podejmie się ją odebrać. Można też założyć skrytkę pocztową i ją wskazywac do korespondencji, ale wymaga to regularnych wizyt na poczcie, aby odbierać listy, minimum co 14 dni, żeby nie przegapić przesyłek urzędowych.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.