Pytanie z dnia 20 grudnia 2015

Dnia 19.11.2015 zakupiłam Toner, po wydrukowaniu kilku stron przestał
okazało się ze toner jest pusty.
Od razu udałam się do sklepu z reklamacją.
Pani w sklepie robiła problemy ale w końcu przyjeła reklamację i
powiedziała ze rozpatrzenie potrwa około miesiąca.
Wyczytałam jednak że okres reklamacji to 14 dni.
Proszę więc o poradę w tej sprawie.Toner kosztował mnie ponad 200 zł,
i martwię się że te pieniądze przepadną...
Toner został zakupiony a firmę przez fakturę VAT, czy to ze został
zakupiony na firmę oznacza ze są inne zasady niż te dla konsumenów?
Prosze mi powiedzieć co mogę zrobić.
Będę bardzo wdzieczna za szybką odpowiedz.

trzeba się domagać roszczeń związanych z odstąpieniem od umowy. Jeśli strony nie ograniczyły rękojmi, to ostatecznie w sądzie ale jest szansa na odzyskanie kasy.

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 grudnia 2015 15:15 Obejrzało: 277 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.