Pytanie z dnia 20 grudnia 2015
Dnia 19.11.2015 zakupiłam Toner, po wydrukowaniu kilku stron przestał
okazało się ze toner jest pusty.
Od razu udałam się do sklepu z reklamacją.
Pani w sklepie robiła problemy ale w końcu przyjeła reklamację i
powiedziała ze rozpatrzenie potrwa około miesiąca.
Wyczytałam jednak że okres reklamacji to 14 dni.
Proszę więc o poradę w tej sprawie.Toner kosztował mnie ponad 200 zł,
i martwię się że te pieniądze przepadną...
Toner został zakupiony a firmę przez fakturę VAT, czy to ze został
zakupiony na firmę oznacza ze są inne zasady niż te dla konsumenów?
Prosze mi powiedzieć co mogę zrobić.
Będę bardzo wdzieczna za szybką odpowiedz.
Mirosław Martyn
Martyn Mirosław. Kancelaria prawna
Krótka 2b lok. 1, 63-000 Środa Wielkopolska
trzeba się domagać roszczeń związanych z odstąpieniem od umowy. Jeśli strony nie ograniczyły rękojmi, to ostatecznie w sądzie ale jest szansa na odzyskanie kasy.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.