Pytanie z dnia 21 września 2020

Dobry wieczór 🙂 Proszę o poradę. 8.07.20r. - narzeczony zawarł umowę z siecią PLAY. Internet Elastyczny (10 zł. m-c), Elastyczna Formuła Mix L ( przeniesienie numeru z sieci PLUS - 50 zł m-c). Otrzymał na maila umowę z załącznikami (narzeczony podał błędny numer telefonu potrzebnego do przeniesienia numeru). 9.08.20r. - odebranie przesyłki od PLAY - BRAK UMOWY DO PODPISANIA,OPŁATA DLA KURIERA - 1 ZŁ,PARAGONU NA ZAKUP TELEFONU; Po ok. siedmiu dniach - rozmowa z obsługą klienta- brak informacji o dostarczeniu przesyłki. 06.08- potwierdzenie od PLAY o dostarczeniu towaru+ inf. o statusie przeniesienia numeru; trzy dni później kolejna rozmowa- UMOWA NIE ZOSTAŁA ZAWARTA, INF. O PIŚMIE DOT. ZWROTU TELEFONU (do dziś dnia brak), 06.09.- inf. o włączeniu usług na karcie tymczasowej (karta jest wyłączona). Nie wiemy co mamy robić. Umowa nie została zawarta, a otrzymaliśmy telefon i karty SIM. Nikt w tej sprawie się z nami nie kontaktował. Co z opłatami (brak faktury za internet) i telefonem?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.