Pytanie z dnia 11 czerwca
Dwa lata temu założyli nam fotowoltaikę, zanim założyli płaciliśmy za prąd 300 zl max. Po założenniu paneli płacimy 3 razy większą kwotę, byl u nas jeden elektryk, drugi okazało sie ze nasze panele są jakby za słabe na nasze zużycie prądu i nic nam nie dają a do tego musimy płacic duzą rate za panele plus za prąd ogromną kwotę, przez pól roku kontaktowaliśmy się z firmą która nam je zakładala oraz z energą . Jedni zrzucają wine na drugich, problem nie ustaje a wciąż nie ma winnego, co mam zrobic dalej?
Kamila Nagórska-Kozik Adwokat (Od 2019)
KNK Kancelaria Adwokacka adw. Kamila Nagórska
Marii Konopnickiej 3b/2, 80-240 Gdańsk
Wstępna porada prawna Z przedstawionego opisu wynika, że problem może leżeć po stronie: - Firmy montującej: Źle dobrane panele, nieprawidłowy montaż, brak gwarancji. - Energi: Nieprawidłowe rozliczenie, błędne odczyty liczników. Działania: - Zbierz dokumentację: Umowa z firmą montującą, faktury, gwarancje, protokoły odbioru, rachunki za prąd. - Złóż reklamację: Do firmy montującej i do Energi. Opisz problem, załącz dokumentację. - Jeśli reklamacja nie przyniesie rezultatu: Skontaktuj się z Rzecznikiem Praw Konsumenta lub rozważ złożenie pozwu do sądu. Ważne: - Terminy na reklamację i złożenie pozwu są ograniczone. - Warto rozważyć skorzystanie z pomocy prawnika specjalizującego się w prawie energetycznym. Proszę się ze mną skontaktować pod nr tel. 666864009 bądź e-mail: k.nagorska@knkkancelaria.pl, chętnie pomogę.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.