Pytanie z dnia 11 czerwca

Dwa lata temu założyli nam fotowoltaikę, zanim założyli płaciliśmy za prąd 300 zl max. Po założenniu paneli płacimy 3 razy większą kwotę, byl u nas jeden elektryk, drugi okazało sie ze nasze panele są jakby za słabe na nasze zużycie prądu i nic nam nie dają a do tego musimy płacic duzą rate za panele plus za prąd ogromną kwotę, przez pól roku kontaktowaliśmy się z firmą która nam je zakładala oraz z energą . Jedni zrzucają wine na drugich, problem nie ustaje a wciąż nie ma winnego, co mam zrobic dalej?

Wstępna porada prawna Z przedstawionego opisu wynika, że problem może leżeć po stronie: - Firmy montującej: Źle dobrane panele, nieprawidłowy montaż, brak gwarancji. - Energi: Nieprawidłowe rozliczenie, błędne odczyty liczników. Działania: - Zbierz dokumentację: Umowa z firmą montującą, faktury, gwarancje, protokoły odbioru, rachunki za prąd. - Złóż reklamację: Do firmy montującej i do Energi. Opisz problem, załącz dokumentację. - Jeśli reklamacja nie przyniesie rezultatu: Skontaktuj się z Rzecznikiem Praw Konsumenta lub rozważ złożenie pozwu do sądu. Ważne: - Terminy na reklamację i złożenie pozwu są ograniczone. - Warto rozważyć skorzystanie z pomocy prawnika specjalizującego się w prawie energetycznym. Proszę się ze mną skontaktować pod nr tel. 666864009 bądź e-mail: k.nagorska@knkkancelaria.pl, chętnie pomogę.

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 czerwca 2024 12:19 Zmodyfikowano dnia: 12 czerwca 2024 12:19 Obejrzało: 57 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.