działalność gospodarcza

Pytanie z dnia 24 kwietnia 2019

Dzień dobry. Jednoosobowa działalność gosp.(transport) syna przynosiła straty i została zawieszona we wrześniu 2017 (nadpłacony Vat i podatek dochodowy).
Następnie, także w 2017 wykupiony został samochód dostawczy z leasingu. W roku 2018 nie został złożony żaden dokument do US. Obecnie planujemy sprzedać samochód i zakończyć działalność.
Jak zrobić to prawidłowo i najkorzystniej? Czy rozliczając przychód z f-ry za samochód można uwzględnić nadpłacone podatki?
Jakie dokumenty należy złożyć w US?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.