Działalność gospodarcza. Franczyza.

Pytanie z dnia 19 lutego 2020

Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą i otworzyłam gabinet kosmetyczny działający na zasadach Franczyzy. W ramach Umowy Franczyzowej Franczyzodawca zobowiązuje się do bieżącego wsparcia sprzedażowego i marketingowego, ja w zamian uiszczam comiesięczne opłaty franczyzowe i marketingowe.
Po ponad półtora roku działania w moim odczuciu nie mam wsparcia sprzedażowego, a nawet bywa przez pól roku brak ze mna indywidualnego kontaktu ze strony franczyzodawcyć? opłaty przestałam uiszczać - i pytanie, czy zapłata jest akceptacja faktury? Czy mogę podważyć naliczanie opłat?

Dzień dobry pomimo zapłaty można złożyć zastrzeżenia do naliczonych opłat. W razie dalszych pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 lutego 2020 14:57 Zmodyfikowano dnia: 19 lutego 2020 14:57 Obejrzało: 293 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Można twierdzić, że zapłata była bezpodstawna i żądać jej zwrotu. Ewentualnie porozumieć się co do dalszych opłat i zażądać tego wsparcia. Zapraszam do kontaktu m.kozlowski@ewslegal.pl 531 374 466

Odpowiedź nr 2 z dnia 20 lutego 2020 08:07 Zmodyfikowano dnia: 20 lutego 2020 08:07 Obejrzało: 285 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.