Pytanie z dnia 14 listopada 2022
Dzień dobry,
1 października oddałem do sklepu/serwisu na gwarancję część samochodową (chłodnica oleju), ponieważ w moim przekonaniu była wadliwa lub wykonana nieprawidłowo. Serwis ten przekonuje mnie, że oddał chłodnicę do ekspertyzy do producenta. Minęły już 6 tygodnie, a ja nie mam żadnej odpowiedzi ani decyzji o przyjęciu gwarancji. Przez to moje auto jest unieruchomione właśnie już przez taki okres.
Czy jest jakiś czas, w którym serwis musi dać odpowiedź? Co mam zrobić, zostałem bez środka komunikacji. Proszę o poradę
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, to zależy od treści karty gwarancyjnej. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.