Pytanie z dnia 14 listopada 2022

Dzień dobry,
1 października oddałem do sklepu/serwisu na gwarancję część samochodową (chłodnica oleju), ponieważ w moim przekonaniu była wadliwa lub wykonana nieprawidłowo. Serwis ten przekonuje mnie, że oddał chłodnicę do ekspertyzy do producenta. Minęły już 6 tygodnie, a ja nie mam żadnej odpowiedzi ani decyzji o przyjęciu gwarancji. Przez to moje auto jest unieruchomione właśnie już przez taki okres.
Czy jest jakiś czas, w którym serwis musi dać odpowiedź? Co mam zrobić, zostałem bez środka komunikacji. Proszę o poradę

Dzień dobry, to zależy od treści karty gwarancyjnej. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 listopada 2022 00:10 Zmodyfikowano dnia: 15 listopada 2022 00:10 Obejrzało: 174 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.