Pytanie z dnia 28 kwietnia 2020
Dzień dobry, 15.04 dostałem maila z informacją, że dotarła do mnie paczka, którą zamówiłem, ale nie dotarła. kilka dni później zadzwoniłem na infolinie, żeby wyjaśnić sprawę i po kilkunastu minutach rozmowy skończyło się na tym, że zostało to zgłoszone i żebym zadzwonił za dwa dni. kilka razy ta sytuacja się powtórzyła, za każdym razem słyszę, że sprawa jest rozpatrzana i żebym zadzwonił za dwa dni, każdy telefon trwa kilkanaście minut i przez większość czasu muszę podawać swoje dane a potem nasłuchiwać głuchej słuchawki i czekać na powrót konsultanta, który "prosi o chwile cierpliwości". Gdy pytam jak długo może to trwać każdy konsultant odpowiada, że nie jest w stanie mi powiedzieć, kiedy pytam czy z doświadczenia mógłby mi powiedzieć czy zazwyczaj trwa to 2 dni, dwa miesiące czy może dwa lata też nie jest w stanie mi odpowiedzieć. Paczka nie była ubezpieczona, dostawca to Inpost. Co mogę zrobić, żeby odzyskać paczkę? Zaznaczę jeszcze raz, że nie została ona zgubiona gdzieś w rozdzielni, kurier zaznaczył ją jako odebraną.
Michał Burtowy Adwokat (Od 2015)
Michał Burtowy - Kancelaria Adwokacka
Dąbrowskiego 77A, 60-529 Poznań
Jeśli brak jest Pana podpisu lub potwierdzenia odbioru z paczkomatu to można wnosić pozew o zwrot równowartości zawartosci. W razie potrzeby proszę o kontakt mailowy (michal@burtowy.pl) lub telefoniczny (+48 694 903 756).
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.