Pytanie z dnia 06 lutego 2018

Dzień dobry, 31 sierpnia 2017r. zakupiłam przez internet stolik kawowy z szybą jako blatem. Wczoraj szyba pękła, bez żadnego powodu (np. w wyniku uderzenia czy przeciążenia). Prosze o informację: 1. jak reklamowac taki mebel, który jest ciężki, a sprzedawca ma siedzibę kilkaset km od mojej miejscowości. 2. z przepisów prawa wynika, że jest domniemanie niezgodności towaru z umową, gdyz nie mineło pół roku od momentu zakupu - rozumiem, że sprzedawca, jeżeli nie zgodzi się z moja reklamacją, będzie musiał udowodnić, że stolik miał dobra kontrukcję, a pękniecie jest z mojej winy?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.