Pytanie z dnia 06 lutego 2018
Dzień dobry, 31 sierpnia 2017r. zakupiłam przez internet stolik kawowy z szybą jako blatem. Wczoraj szyba pękła, bez żadnego powodu (np. w wyniku uderzenia czy przeciążenia). Prosze o informację: 1. jak reklamowac taki mebel, który jest ciężki, a sprzedawca ma siedzibę kilkaset km od mojej miejscowości. 2. z przepisów prawa wynika, że jest domniemanie niezgodności towaru z umową, gdyz nie mineło pół roku od momentu zakupu - rozumiem, że sprzedawca, jeżeli nie zgodzi się z moja reklamacją, będzie musiał udowodnić, że stolik miał dobra kontrukcję, a pękniecie jest z mojej winy?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.