Pytanie z dnia 31 marca 2020

Dzień dobry,
bardzo proszę o konsultację. Sprzedaję rzeczy korzystając z aplikacji :https://www.vinted.pl/
Ostatnio została zablokowana dla mnie możliwość dalszego realizowania transakcji - z informacją, że będę mogła dalej dokonywać sprzedaży jeśli potwierdzę moją tożsamość w 3 formach do wyboru : prześlę skan obydwu stron dowodu osobistego lub skan jednej strony paszportu lub skan jednej strony prawa jazdy.
Vinted powołuje się w swoim żądaniu na warunki następującego dokumentu: https://www.vinted.pl/privacy-policy ( w szczególności paragraf 11). Czy żądanie vinted w świetle RODO jest uprawnione?

Jest taka szansa, gdyż może to zabezpieczać uczciwość stron umowy. W razie potrzeby dalszej pomocy prawnej uprzejmie proszę o kontakt mailowy (michal@burtowy.pl) lub telefoniczny (694 903 756).

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 kwietnia 2020 12:45 Zmodyfikowano dnia: 1 kwietnia 2020 12:45 Obejrzało: 164 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.