Pytanie z dnia 16 maja 2018
Dzień dobry,
Bardzo proszę o pomoc w niżej opisanej sprawie:
Zmieniając ubezpieczenie na życie wielokrotnie podkreślałam agentowi że zależy mi na kontynuacji. W ankiecie trzeba było wypisać choroby, zostałam poinformowana tylko że może być potrzeba dosłania dokumentów medycznych. Słowem agent nie powiedział o możliwości odmowy ubezpieczenia przez Towarzystwo. A mi nie przyszło do głowy o to zapytać, ponieważ 1 raz spotkałam się z takim ubezpieczeniem. Po 3 miesiącach otrzymałam pismo że nie przyjmą mnie do ubezpieczenia. Straciłam kontynuację 13 lat opłacania składek. Proszę o pomoc co w takiej sytuacji mogę zrobić? Nie przystąpiłabym do tego ubezpieczenia wiedząc o wcześniej. Uważam że świadomie zostałam wprowadzona w błąd przez agenta. Bedę bardzo wdzięczna za pomoc
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.