Pytanie z dnia 16 maja 2018

Dzień dobry,
Bardzo proszę o pomoc w niżej opisanej sprawie:
Zmieniając ubezpieczenie na życie wielokrotnie podkreślałam agentowi że zależy mi na kontynuacji. W ankiecie trzeba było wypisać choroby, zostałam poinformowana tylko że może być potrzeba dosłania dokumentów medycznych. Słowem agent nie powiedział o możliwości odmowy ubezpieczenia przez Towarzystwo. A mi nie przyszło do głowy o to zapytać, ponieważ 1 raz spotkałam się z takim ubezpieczeniem. Po 3 miesiącach otrzymałam pismo że nie przyjmą mnie do ubezpieczenia. Straciłam kontynuację 13 lat opłacania składek. Proszę o pomoc co w takiej sytuacji mogę zrobić? Nie przystąpiłabym do tego ubezpieczenia wiedząc o wcześniej. Uważam że świadomie zostałam wprowadzona w błąd przez agenta. Bedę bardzo wdzięczna za pomoc

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.