Pytanie z dnia 24 marca 2022
Dzień dobry.
Były pracodawca i kontrahent (UOP oraz B2B) zmienił autora artykułów pisanych podczas współpracy na siebie bądź kogoś z obecnego zespołu firmy. Artykuły pisało kilka osób w tym ja jako dodatek do obowiązków w których skład nie wychodziły treści. Nie było też za treści faktur czy wynagrodzeń. Podpisałem zgodę na wykorzystywanie artykułów nawet po wygaśnięciu umowy ale nie było w niej zapisów dot. zmiany autora.
Nie byłoby problemu gdyby zwyczajnie autor znikł, ale zamiana autora artykułów które były pisane aby pomóc firmie to przesada. Czy można coś z tym zrobić?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.