Pytanie z dnia 30 maja 2016
Dzień dobry.
Chciałabym zapytać czy należy mi się odszkodowanie za nastepującą sytuacje, a mianowicie. Ostatnio, zamówiłam bilet lotniczy do Londynu ze strony fru.pl. Bilet był w dwie strony. & dni przed wylotem, dostałam maila z formularzem do odprawy. Po odprawie otrzymałam kolejnego maila z odprawioną kartą pokładową na lot Warszawa (Modlin)- Londyn (Stansted).
Jednakże nie otrzymałam odprawionej karty pokładowej na podróż powrotną.
Lot powrotny zarezerwowany był na piątek 20.05.2016r na godzinę 18.00. Przy czym brami czynne były do godziny 17.30.
Ja natomiast powrotną kartę pokładową otrzymałam dopiero o godzinie 15.27 przez co nie zdążyłam na samolot i zmuszona byłam zakupić kolejny bilet , ponosząc bardzo duze koszta.
Gdy napisałam do fru.pl Pani odpowiedziała mi, ze to nie ich wina, ze nie zdązyłam na samolot i jedyne co może mi zwrocić to koszt za wydrukowanie karty pokładowej.
Mnie jednak taka rekompensata nie satysfakcjonuje. Co powinnam zrobić i czy mogę domagać sie zwrotu kosztów za kolejny bilet ?
Z poważaniem Aneta
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.