Pytanie z dnia 07 czerwca 2016
Dzień dobry. Chciałabym zapytać o sprzedaż drona używanego, uszkodzonego po za jakimikolwiek aukcjami . Klient po wcześniejszej rozmowie telefonicznej i wysłaniu foto z uszkodzeniami był jeszcze poinformowany o braku kabla który łączy kamerę z dronem i nie ma możliwości sprawdzenia kamery. Ja wsczesniej pożyczając kabel , sprawdziłem i kamera była sprawna. Klient przyjechał sprawdzał godzinę i mówił że szkoda że nie może sprawdzić. Również w tedy informowałem go o braku kabla i namawiając mnie obniżyłem cenę o wartość tego kabla. Nie protestował ani nie było żadnej umowy pisemnej i ustnej o możliwości zwotu. Doszło do transakcji z ręki do ręki nie spisując żadnej umowy. Nadmieniam że nie jestem znawcą dziedziny natomiast klient i owszem posiadając certyfikaty do latania dronami. Cena była dwukrotnie niższa od ceny nowego towaru . Wiec jeszcze raz prosząc mnie o opuszczenie ceny przychyliłem się do prośby. Po czterch dniach klient dzwoni i mówi ze kamera nie działa i straszy mnie adwokatami. Co w takim przypadku robić. Dziękuję
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, czego klient od Pana zażądał ? Jeśli sprzedaż odbywała się poza aukcjami, w jaki sposób klient dowiedział się o tym, że chce Pan sprzedać drona ? W jaki sposób wysłał Pan zdjęcia uszkodzeń drona ? Na czym te uszkodzenia polegały ? Czy coś Pan pisał o stanie sprzętu czy tylko wysłał zdjęcia ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.