Pytanie z dnia 07 czerwca 2016

Dzień dobry. Chciałabym zapytać o sprzedaż drona używanego, uszkodzonego po za jakimikolwiek aukcjami . Klient po wcześniejszej rozmowie telefonicznej i wysłaniu foto z uszkodzeniami był jeszcze poinformowany o braku kabla który łączy kamerę z dronem i nie ma możliwości sprawdzenia kamery. Ja wsczesniej pożyczając kabel , sprawdziłem i kamera była sprawna. Klient przyjechał sprawdzał godzinę i mówił że szkoda że nie może sprawdzić. Również w tedy informowałem go o braku kabla i namawiając mnie obniżyłem cenę o wartość tego kabla. Nie protestował ani nie było żadnej umowy pisemnej i ustnej o możliwości zwotu. Doszło do transakcji z ręki do ręki nie spisując żadnej umowy. Nadmieniam że nie jestem znawcą dziedziny natomiast klient i owszem posiadając certyfikaty do latania dronami. Cena była dwukrotnie niższa od ceny nowego towaru . Wiec jeszcze raz prosząc mnie o opuszczenie ceny przychyliłem się do prośby. Po czterch dniach klient dzwoni i mówi ze kamera nie działa i straszy mnie adwokatami. Co w takim przypadku robić. Dziękuję

Dzień dobry, czego klient od Pana zażądał ? Jeśli sprzedaż odbywała się poza aukcjami, w jaki sposób klient dowiedział się o tym, że chce Pan sprzedać drona ? W jaki sposób wysłał Pan zdjęcia uszkodzeń drona ? Na czym te uszkodzenia polegały ? Czy coś Pan pisał o stanie sprzętu czy tylko wysłał zdjęcia ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 czerwca 2016 14:16 Obejrzało: 319 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.