Pytanie z dnia 11 września 2018
Dzień dobry, chciałam dopytać o kilka kwestii związanej z klientem i moją działalnością. Jestem fotografem, po wykonanej usłudze Pani stwierdziła że zdjęcia są źle zrobione i miała wiele zastrzeżeń co do obróbki. Poprosiłam ją o napisanie reklamacji pisemnie, na reklamację otrzymała odpowiedź odmowną. Z jej strony dalej były naciski iż mam zdjęcia poprawić lecz nie odpuściłam w skutek czego Pani zgłosiła sprawę do rzeczniczka praw konsumenta. Chciałam się dowiedzieć jak ewentualnie postąpić dalej w tej sprawie oraz jakie mogę mieć konsekwencje z tego tytułu. Pozdrawiam Monika
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, proszę się ustosunkować do pisma rzecznika. Nie wiedząc jakie zdjęcia Pani wykonała i jaka była reklamacja klientki, nie sposób wskazać, jakie mogą być konsekwencje. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Anna Godlewska-Chorąziak Radca prawny (Od 2018)
Kancelaria Radcy Prawnego Anna Godlewska-Chorąziak
Turoszowska 8/37, 91-025 Łódź
Dzień dobry. Czy zawarłyście Pani pisemną umowę (o dzieło)? Czy sprecyzowałyście w niej warunki wykonania dzieła ? R.pr. Anna Godlewska-Chorąziak kancelaria@agodlewskachoraziak.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.