Pytanie z dnia 11 września 2018

Dzień dobry, chciałam dopytać o kilka kwestii związanej z klientem i moją działalnością. Jestem fotografem, po wykonanej usłudze Pani stwierdziła że zdjęcia są źle zrobione i miała wiele zastrzeżeń co do obróbki. Poprosiłam ją o napisanie reklamacji pisemnie, na reklamację otrzymała odpowiedź odmowną. Z jej strony dalej były naciski iż mam zdjęcia poprawić lecz nie odpuściłam w skutek czego Pani zgłosiła sprawę do rzeczniczka praw konsumenta. Chciałam się dowiedzieć jak ewentualnie postąpić dalej w tej sprawie oraz jakie mogę mieć konsekwencje z tego tytułu. Pozdrawiam Monika

Dzień dobry, proszę się ustosunkować do pisma rzecznika. Nie wiedząc jakie zdjęcia Pani wykonała i jaka była reklamacja klientki, nie sposób wskazać, jakie mogą być konsekwencje. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 września 2018 11:13 Zmodyfikowano dnia: 12 września 2018 11:13 Obejrzało: 399 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Czy zawarłyście Pani pisemną umowę (o dzieło)? Czy sprecyzowałyście w niej warunki wykonania dzieła ? R.pr. Anna Godlewska-Chorąziak kancelaria@agodlewskachoraziak.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 12 września 2018 12:30 Zmodyfikowano dnia: 12 września 2018 12:30 Obejrzało: 396 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.