Pytanie z dnia 10 lipca 2018

Dzien dobry. Chciałam sie poradzić w sprawie zwrotu towaru przez klienta. Pracuje w kiosku z prasą , pan kupil gazetę został poinformowany o tym ze jest to stary nr , jednak klijent stwierdzil ze go raczej nie ma, zakupil gazete i poszedl. Po kilku godzinach przychodzi i chce ja zwrócić , poniewaz juz ja ma. I tu moje zapytanie czy musze przyjąć zwrot? to jeden z wielu klijentow... Czy możemy powiesic kartke ze zwrotow towarów nie uwzględniamy po odejsciu z kasy? Dziekuje za pomoc

Dzień dobry, przyjęcie zwrotu towaru zależy w tej sytuacji od Państwa dobrej woli. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 lipca 2018 15:42 Zmodyfikowano dnia: 10 lipca 2018 15:42 Obejrzało: 279 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. W takim wypadku nie trzeba przyjmować zwrotu - jest to w Państwa gestii czy ten zwrot przyjmiecie czy też nie.

Odpowiedź nr 2 z dnia 10 lipca 2018 19:35 Zmodyfikowano dnia: 10 lipca 2018 19:35 Obejrzało: 274 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.