Pytanie z dnia 10 lipca 2018
Dzien dobry. Chciałam sie poradzić w sprawie zwrotu towaru przez klienta. Pracuje w kiosku z prasą , pan kupil gazetę został poinformowany o tym ze jest to stary nr , jednak klijent stwierdzil ze go raczej nie ma, zakupil gazete i poszedl. Po kilku godzinach przychodzi i chce ja zwrócić , poniewaz juz ja ma. I tu moje zapytanie czy musze przyjąć zwrot? to jeden z wielu klijentow... Czy możemy powiesic kartke ze zwrotow towarów nie uwzględniamy po odejsciu z kasy? Dziekuje za pomoc
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, przyjęcie zwrotu towaru zależy w tej sytuacji od Państwa dobrej woli. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Anna Godlewska-Chorąziak Radca prawny (Od 2018)
Kancelaria Radcy Prawnego Anna Godlewska-Chorąziak
Turoszowska 8/37, 91-025 Łódź
Dzień dobry. W takim wypadku nie trzeba przyjmować zwrotu - jest to w Państwa gestii czy ten zwrot przyjmiecie czy też nie.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.