Pytanie z dnia 09 listopada 2017
Dzień dobry,
Chciałem Pana uprzejmie prosić o wyjaśnienie kwestii lub pokierowanie co mogę w danej sytuacji zrobić.Mianowicie: zakupiłem na firmę telefon. Przy okazji kupna zawarłem umowę na ubezpieczenie sprzętu. W ogólnych warunkach ubezpieczenia określone jest, że termin rozpatrzenia reklamacji to 30 dni oraz jeśli od momentu dostarczenia sprzętu naprawa przekroczy 14 dni to przysługuje mi prawo do karty zakupowej. Cały proces trwał 36 dni. Natomiast w 15 dniu naprawy ( która już i tak przekraczała termin na rozpatrzenie reklamacji) wystąpiłem o wydanie karty podarunkowej. Ku mojemu zaskoczeniu w 36 dniu otrzymałem naprawiony sprzęt. Złożyłem więc reklamację. Pismo zostało wysłane 29 dnia reklamacji- jeszcze go nie otrzymałem- natomiast zostało roszczenie odrzucone. W jaki sposób mogę dochodzić swoich praw jako jednoosobowa firma? BARDZO proszę o pomoc w tej sprawie. Z góry dziękuję.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, aby można było określić przysługujące Panu prawa, trzeba się zapoznać z umową ubezpieczenia, jej ogólnymi warunkami oraz korespondencją z gwarantem. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.