Pytanie z dnia 21 listopada 2022

Dzień dobry, czy istnieje jakis zapis w prawie mówiący o tym, że jeżeli chce otrzymać od firmy w której pracowałem skan dokumentu na email, a oryginał niech idzie pocztą, to firma jest zobligowana wysłać mi taki skan? Czy może odmówić i stwierdzić że jedynie poczta oryginał.(kadry firmy znajdują się daleko od miejsca w którym pracowałem, a dokumentu potrzebowałem na już, jednak nie chcieli wysłać skanu)

Dzień dobry, nie ma takiego przepisu. Wysyłanie skanu to jedynie dobra wola osoby, którą Pan o to poprosił. Adw. Elżbieta Walczak, www.walczaklegal.com, tel. 662 069 190

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 listopada 2022 13:33 Zmodyfikowano dnia: 21 listopada 2022 13:33 Obejrzało: 95 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry nie ma

Odpowiedź nr 2 z dnia 21 listopada 2022 14:50 Zmodyfikowano dnia: 21 listopada 2022 14:50 Obejrzało: 93 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.