Pytanie z dnia 15 marca 2018

Dzień dobry . Do mojego schorowanego ojca dzwoniła konsultantka z firmy telekomunikacyjnej proponujac mu nową ofertę usług. Na co ojciec się nie zgodził. Mimo tego nowa usługa została włączona. Minęło poł roku umowa nie doszła a odsetki i kara sa naliczane. Wysłałam do nich pismo żeby tą umowę z podpisem ojca mi wysłali a oni zamiast podpisu wysłali nr umowy . Bardzo proszę o pomoc za co z góry dziękuję

Dzień dobry, czy to były nowe usługi operatora, z którego usług tata już korzystał czy innego operatora ? Czy złożyliście Państwo oficjalną reklamację ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 marca 2018 09:25 Zmodyfikowano dnia: 16 marca 2018 09:25 Obejrzało: 226 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Sz.Pani Umowa nie została zawarta.Proszę im to wyraźnie napisać i ponownie zażądać dowodu na zawarcie przez ojca umowy ( umowa przez telefon obowiązuje ale muszą mieć nagranie ) Proszę nic nie płacić do czasu wyjaśnienia sprawy. z poważaniem : adw Janusz Sawicki

Odpowiedź nr 2 z dnia 16 marca 2018 15:23 Zmodyfikowano dnia: 16 marca 2018 15:23 Obejrzało: 217 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.