Pytanie z dnia 15 marca 2018
Dzień dobry . Do mojego schorowanego ojca dzwoniła konsultantka z firmy telekomunikacyjnej proponujac mu nową ofertę usług. Na co ojciec się nie zgodził. Mimo tego nowa usługa została włączona. Minęło poł roku umowa nie doszła a odsetki i kara sa naliczane. Wysłałam do nich pismo żeby tą umowę z podpisem ojca mi wysłali a oni zamiast podpisu wysłali nr umowy . Bardzo proszę o pomoc za co z góry dziękuję
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, czy to były nowe usługi operatora, z którego usług tata już korzystał czy innego operatora ? Czy złożyliście Państwo oficjalną reklamację ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Janusz Sawicki Adwokat (Od 1985)
Sawicki&Sawicki Adwokaci i Radcy Prawni SP
Jana Kasprowicza 20/3, 31-523 Kraków
Sz.Pani Umowa nie została zawarta.Proszę im to wyraźnie napisać i ponownie zażądać dowodu na zawarcie przez ojca umowy ( umowa przez telefon obowiązuje ale muszą mieć nagranie ) Proszę nic nie płacić do czasu wyjaśnienia sprawy. z poważaniem : adw Janusz Sawicki
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.