Pytanie z dnia 19 grudnia 2020
Dzień dobry. Dwa lata temu zostałam oszukana, jak pracownik firmy handlowej, sprzedałam towar oszustowi, który podszył się pod klienta firmy. Kiedy się zorientowałam zgłosiłam to pracodawcy, który przeprowadził wewnętrzne dochodzenie. Zostałam ukarana naganą za niewystarczające zweryfikowanie klienta. Teraz, po ponad roku od otrzymania nagany, dostałam wezwanie do zapłaty kary na rzecz pracodawcy, w wysokości 3 -miesiącznego wynagrodzenia. Czy pracodawca ma prawo drugi raz mnie ukarać?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, do zapłaty kary czy naprawienia szkody ? Czy otrzymała Pani oficjalne wezwanie od pracodawcy ? Czy toczy/ło się postępowanie karne przeciwko oszustowi ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.