Pytanie z dnia 26 stycznia
Dzień dobry,
Dwa miesiące temu otworzyłem sklep internetowy na jednej z platform z siedzibą w ................... Tydzień temu dostałem wiadomość mailową z informacją o przeprowadzanym aktualnie audycie mojego sklepu z powodu licznych skarg związanych z zawyżaniem cen produktów. Do tej pory nie otrzymałem żadnej oficjalnej wiadomości od zarządu przedstawiającej wysokość kary jaką muszę ponieść. Dopiero wczoraj, gdy z własnej inicjatywy napisałem do pomocy technicznej okazało się że muszę zapłacić pewną kwotę. Umowę i warunki na jakich przystąpiliśmy do współpracy również wyciągnąłem od nich dopiero wczoraj. Dodam że sklep jest w tej chwili zamrożony i nie jestem w stanie wypłacić żadnych pieniędzy, chociażby na spłatę kary. Wydaje mi się to dziwne, dlatego mam nadzieję że dostanę jakieś wskazówki jak teraz postąpić gdyż straciłem trochę pieniędzy inwestując w sklep.
Pozdrawiam
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, bez analizy umowy, regulaminu i korespondencji nie sposób udzielić żadnej porady. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Elżbieta Walczak Radca prawny
WALCZAK Legal
dr. Seweryna Sterlinga 27/29 lok. 803, 90-212 Łódź
Dzień dobry, ale jakie jest dokładnie Pana pytanie? Bo z tego co Pan pisze to przystąpiliście Państwo do realizacji ustalonego kompromisu. Adw. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.