Pytanie z dnia 26 stycznia

Dzień dobry,
Dwa miesiące temu otworzyłem sklep internetowy na jednej z platform z siedzibą w ................... Tydzień temu dostałem wiadomość mailową z informacją o przeprowadzanym aktualnie audycie mojego sklepu z powodu licznych skarg związanych z zawyżaniem cen produktów. Do tej pory nie otrzymałem żadnej oficjalnej wiadomości od zarządu przedstawiającej wysokość kary jaką muszę ponieść. Dopiero wczoraj, gdy z własnej inicjatywy napisałem do pomocy technicznej okazało się że muszę zapłacić pewną kwotę. Umowę i warunki na jakich przystąpiliśmy do współpracy również wyciągnąłem od nich dopiero wczoraj. Dodam że sklep jest w tej chwili zamrożony i nie jestem w stanie wypłacić żadnych pieniędzy, chociażby na spłatę kary. Wydaje mi się to dziwne, dlatego mam nadzieję że dostanę jakieś wskazówki jak teraz postąpić gdyż straciłem trochę pieniędzy inwestując w sklep.
Pozdrawiam

Dzień dobry, bez analizy umowy, regulaminu i korespondencji nie sposób udzielić żadnej porady. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 stycznia 2024 10:57 Zmodyfikowano dnia: 29 stycznia 2024 10:57 Obejrzało: 120 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, ale jakie jest dokładnie Pana pytanie? Bo z tego co Pan pisze to przystąpiliście Państwo do realizacji ustalonego kompromisu. Adw. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 2 z dnia 29 stycznia 2024 19:29 Zmodyfikowano dnia: 29 stycznia 2024 19:29 Obejrzało: 118 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.