Pytanie z dnia 26 stycznia
Dzień dobry,
Dwa miesiące temu otworzyłem sklep internetowy na jednej z platform z siedzibą w ................... Tydzień temu dostałem wiadomość mailową z informacją o przeprowadzanym aktualnie audycie mojego sklepu z powodu licznych skarg związanych z zawyżaniem cen produktów. Do tej pory nie otrzymałem żadnej oficjalnej wiadomości od zarządu przedstawiającej wysokość kary jaką muszę ponieść. Dopiero wczoraj, gdy z własnej inicjatywy napisałem do pomocy technicznej okazało się że muszę zapłacić pewną kwotę. Umowę i warunki na jakich przystąpiliśmy do współpracy również wyciągnąłem od nich dopiero wczoraj. Dodam że sklep jest w tej chwili zamrożony i nie jestem w stanie wypłacić żadnych pieniędzy, chociażby na spłatę kary. Wydaje mi się to dziwne, dlatego mam nadzieję że dostanę jakieś wskazówki jak teraz postąpić gdyż straciłem trochę pieniędzy inwestując w sklep.
Pozdrawiam
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, bez analizy umowy, regulaminu i korespondencji nie sposób udzielić żadnej porady. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.