Pytanie z dnia 04 marca 2020

Dzien dobry, firma która wykonywała nam studnie głębinowa wykonała usługę niepoprawnie tzn. podczas wykonywania uszkodziła filtr a kolejno go zasypała i rządzą pieniędzy. Na początku mieliśmy umowę słowna iz w przypadku braku znalezienia wody bądź niepoprawnie wykonanej usługi nie ponosimy kosztów. Jednak była to tylko umowa słowna. Na stronie firmy jest informacja iz w przypadku nieznalezienia wody klient nie ponosi kosztow. Firma dostała już od nas cześć kwoty. czy w takiej sytuacji możemy domagać się zwrotu?

Dzień dobry, "na początku mieliśmy umowę słowną", a później ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 marca 2020 16:23 Zmodyfikowano dnia: 5 marca 2020 16:23 Obejrzało: 129 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.