Pytanie z dnia 04 marca 2020
Dzien dobry, firma która wykonywała nam studnie głębinowa wykonała usługę niepoprawnie tzn. podczas wykonywania uszkodziła filtr a kolejno go zasypała i rządzą pieniędzy. Na początku mieliśmy umowę słowna iz w przypadku braku znalezienia wody bądź niepoprawnie wykonanej usługi nie ponosimy kosztów. Jednak była to tylko umowa słowna. Na stronie firmy jest informacja iz w przypadku nieznalezienia wody klient nie ponosi kosztow. Firma dostała już od nas cześć kwoty. czy w takiej sytuacji możemy domagać się zwrotu?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, "na początku mieliśmy umowę słowną", a później ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.